Пакет для 18 ГСа дисконнекта аккаунта в MU online, Веб сайты, Помощь Web

Автор logic, 2010 Сен. 04, 17:47

« назад - далее »

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

Ключевые слова [SEO] mu onlineдисконнектскриптаккаунтcode

logic

У кого есть пакет для 18 гса, для дисконнекта аккаунта?
Вот скрипт, но для 90 ГСа
<?
function ascii2hex($ascii) {
$hex = '';
for ($i = 0; $i < strlen($ascii); $i++) {
$byte = strtoupper(dechex(ord($ascii{$i})));
$byte = str_repeat('0', 2 - strlen($byte)).$byte;
$hex.=$byte." ";
}
$hex=str_replace(" ", "", $hex);
return $hex;
}

function hex2ascii($hex){
$ascii='';
$hex=str_replace(" ", "", $hex);
for($i=0; $i<strlen($hex); $i=$i+2) {
$ascii.=chr(hexdec(substr($hex, $i, 2)));
}
return($ascii);
}

function dc_user($host, $port, $user, $name)
{
$mystring = "C11C05";


$mystring .= ascii2hex($user);
for($oo=0;$oo<10-strlen($user);$oo++)
{
$mystring .="00";
}

$mystring .= ascii2hex($name);

for ($ii;$ii<10-strlen($name);$ii++){
$mystring .="00";
}
$mystring .= "049001030A";

$packet = hex2ascii($mystring);

$socket = socket_create(AF_INET, SOCK_STREAM, SOL_TCP);

if (!$x = @socket_connect($socket, $host, $port))
{
echo "Not disconnected";
}
else
{
socket_write($socket, $packet, strlen($packet));
socket_close($socket);
print "Disconnected";

}
}
/*
Disconnect script 90GS
Credits to -
1. Who first release this(i dont know)
2. Me(LeGrand) for packet sniffing
*/

dc_user("127.0.0.1", "55970", "char","account"); //Ip,port, Acc, Character name
?>

Пробывал и этот скрипт, различие походу только в пакетах

<?php

function ascii2hex($ascii) {
$hex '';
for (
$i 0$i strlen($ascii); $i++) {
$byte strtoupper(dechex(ord($ascii{$i})));
$byte str_repeat('0'strlen($byte)).$byte;
$hex.=$byte." ";
}
$hex=str_replace(" """$hex);
return 
$hex;
}

function 
hex2ascii($hex){
$ascii='';
$hex=str_replace(" """$hex);
for(
$i=0$i<strlen($hex); $i=$i+2) {
$ascii.=chr(hexdec(substr($hex$i2)));
}
return(
$ascii);
}

function 
dc_user($host$port$user)
{

$mystring "C11405"// Header packet. I used a packet sniffer to get this packet.It could be different for every gameserver.
$mystring .= ascii2hex($user); // Insert into the packet the username after you convert it to hex first.
$zeros strlen($mystring);
for (
$i;$i<=39-$zeros;$i++){
$mystring .="0"// The packets must be 40 bits long so we fill the rest of the packet with zeros.
}
$packet hex2ascii($mystring); // Convert the whole string to ascii
$socket socket_create(AF_INETSOCK_STREAMSOL_TCP);

if (!
$x = @socket_connect($socket$host$port)) // attempt to connect
{
print 
"<div class="msg-error"><ul><li>Can't connect to server.Maybe server is offline</li></ul></div>";
}
else
{
socket_write($socket$packetstrlen($packet)); // Send the dc packet
socket_close($socket); // Close connection
print "<div class="msg-ok"><ul><li>Disconnect request sent</li></ul></div>";
}

/////////////////////////////////////////////////////////
// This will also delete the entry from the database //
/////////////////////////////////////////////////////////
$sql mssql_query("UPDATE MEMB_STAT SET ConnectStat ='0' WHERE memb___id='$user'");
/////////////////////////////////////////////////////////
}
if(!
$dc_msg_error){
dc_user("127.0.0.1""55970""account"); // Run the function: Connect to port 55970 (Joinserver port) and dc the user. Where $user=username
}
if(
$dc_msg_error){
print 
"<div class="msg-error"><ul><li>$dc_msg_error</li></ul></div>";
}
}


?>



Похожие темы (5)